Британський таблоїд виграв перший суд у Меган Маркл, яка звинуватила його у втручанні в особисте життя

Таблоїд Mail on Sunday виграв перший судовий процес у герцогині Сассекської Меган Маркл. Вона звинувачує видання у втручанні в особисте життя через публікацію листа, якого вона написала своєму батьку.

Суд, який проводив засідання в дистанційному режимі, частково відхилив звинувачення Меган — зокрема, те, що приховування деяких частин її листа було «нечесним» і що видання мало намір публікувати образливі історії про неї, — передає Громадське.

Так було задоволено клопотання Associated Newspapers — медіакомпанії, до якої входить вже згаданий таблоїд Mail on Sunday.

Водночас суддя зазначив, що відхилені звинувачення не стосуються суті справи й можуть бути повернуті пізніше, якщо будуть обґрунтовані належним чином.

Юридичні представники Меган Маркл зазначили, що відхилення частини позовних вимог не змінює «ключових елементів цієї справи».

«Таке грубе порушення прав на приватність будь-якої особи є очевидним і незаконним, і Mail on Sunday має бути притягнутим до відповідальності за свої дії», — цитує заяву юристів Меган BBC.

Нагадаємо, раніше Ліндсі Лохан дала пораду Меган Маркл і принцу Гаррі, як сховатися від папараці в Малібу.

загрузка...
Загрузка...

Реклама

загрузка...

Поширюйте матеріал

Загрузка...

Реклама